wtorek, 6 grudnia 2011

1. Witajcie!

Witajcie wszystkie kosmetykoholiczki ;)


Trzy miesiące temu spełnił się najpiękniejszy cud i zostałam mamusią cudownej dziewczynki. Podczas ciąży miałam okropne problemy skórne. Moja buzia w kilka chwil zamieniła się w twarz nastolatki z buzią w apogeum burzy hormonalnej ;) Wtedy zaczęłam się interesować różnymi kosmetykami mającymi pomóc mojej przypadłości. Odwiedzałam blogi wielu z was, portal wizaz.pl i się totalnie wkręciłam ;)
Na moim blogu chciałabym pokazać wam moje doświadczenia z różnymi kosmetykami, zarówno do pielęgnacji jak i do makijażu. Nie obce mi są też lakiery do paznokci, na których punkcie zwariowałam do reszty. Mam nadzieję, że moje recenzje również wam się przydadzą tak jak wasze przydały się mi!

Obiecuję, że następny post będzie już z małą recenzją!

1 komentarz:

  1. Witaj wśród blogujących,chętnie będę do Ciebie zaglądać:)
    Kojarzę Cię z wizażu,ja jestem Sarunieczka :)
    miłego blogowania i testowania kosmetyków :)
    i gratuluję córeczki :)

    OdpowiedzUsuń